ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ-ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ-ΗΠΕΙΡΟΥ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Γραφείο:...........:Προμηθειών

Πληροφορίες:.. :Δρόσου Χρ.- Τσεκούρα Αικ.

ΤΗΛ.:………....:2682361310

FAX :………….:2682024837

Ταχ. Δ/νση :…..:ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ 2 ΠΡΕΒΕΖΑ

Τ.Κ.:48100

Ε-mail : Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΠΡΕΒΕΖΑ

Αρ. Πρωτ.: ΔΣ/314/ΔΙΑΚ.32/2010

Ημ/νία : 12-5-2010

 

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Αριθμ. 32/2010

ΠΡΟΧΕΙΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 40.800,00 € με Φ.Π.Α.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ – ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

ΕΙΔΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Πρόχειρος Διαγωνισμός

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ

Η χαμηλότερη τιμή

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Ημερομηνία: 29-06-2010

Ημέρα: ΤΡΙΤΗ

Ώρα: 10:00

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙΣΑ ΔΑΠΑΝΗ

40.800,00 €

(συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ)

ΚΩΔΙΚΟΣ

00800-00002

ΚΩΔΙΚΟΣ CPV

50750000-7

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ

Οι τιμές υπόκεινται στις υπέρ του Δημοσίου και τρίτων νόμιμες κρατήσεις καθώς και στην κράτηση του αρ.3 του Ν. 3580/2007.

ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ

(ΑΡΘΡΟ 24 ν. 2198/94)

Κατά την πληρωμή παρακρατείται φόρος εισοδήματος σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν. 2198/94

 

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις όπως αυτές ισχύουν:

1.1. Του Π.Δ. 63/05 (Φ.Ε.Κ. 98/Α/05) « Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα».

1.2. Του Ν. 3329/2005 «Εθνικό Σύστημα Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και λοιπές διατάξεις» (Φ.Ε.Κ. Α’ 81 /4-4-2005), όπως ισχύει σήμερα.

1.3. Του Ν. 3580/2007 «Προμήθειες Φορέων εποπτευόμενων από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και άλλες διατάξεις» (Φ.Ε.Κ. Α’ 134 /18-6-2007) όπως ισχύει σήμερα.

1.4. Του Ν.2955/2001 «Προμήθειες Νοσοκομείων και λοιπών μονάδων υγείας των Πε.Σ.Υ. και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 256 /2-11-2001), όπως ισχύει σήμερα.

1.5. Του Ν.Δ. 496/1974 «Περί Λογιστικού των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ Α’ 204 /19-7-1974)

1.6. Του Ν. 2198/1994 (Φ.Ε.Κ. 43/α/22-3-94) άρθρο 24 « Αύξηση αποδοχών Δημοσίων υπαλλήλων και άλλες διατάξεις».

1.7. Του Ν.2362/95 (Φ.Ε.Κ. 247/Α/95) άρθρο 84 « Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των Δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις».

1.8. Του Ν. 2286/95 (Φ.Ε.Κ. 19/Α/95) «Προμήθειες του Δημοσίου Τομέα και Ρυθμίσεις συναφών θεμάτων» όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 2323 / 95 (Φ.Ε.Κ.145 /Α/95)« Υπαίθριο Εμπόριο και άλλες Διατάξεις» .

1.9. Κ.Υ.Α.ΔΥ8/οικ.3607/892/2001/ΦΕΚ Β1060/10-8-2001, όπως τροποποιήθηκε με το ΔΥ8δ/Γ.Π.οικ.130644/30-8-2009 (ΦΕΚ Β2197/2-10-2009) «περί ενεργών εμφυτεύσιμων ιατροτεχνολογικών προϊόντων» και με την ΔΥ8δ/Γ.Π.οικ.130644/30-8-2009 (ΦΕΚ Β2197/2-10-2009) Εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 93/42/ της ΕΟΚ περί ιατροτεχνολογικών προϊόντων

1.10. Του Ν. 2690/99 κυρώσεις του κώδικα διοικητικής διαδικασίας και άλλες διατάξεις. 4

1.11. Του Π.Δ. 118/2007 «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου», (Φ.Ε.Κ. 150/Α/2007).

1.12. Του Π.Δ. 166/2003 (Φ.Ε.Κ. 138/Α/2003 ) «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στην Οδηγία 2000/35/29–6–2000 για την καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις Εμπορικές Συναλλαγές».

1.13. Του Ν. 2513/1997 «Κύρωση της συμφωνίας περί Δημοσίων συμβάσεων Προμηθειών» (ΦΕΚ Α’ 139/27.6.97)

2. Τις αποφάσεις:

2.1. Την με αριθ. 1/1-2-2010 ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, «Έγκριση Προγράμματος Προμηθειών και Υπηρεσιών Μονάδων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (ΦΕΚ 99/Β/9.2.2010)

2.2. Την υπ’ αριθμ.8/25-05-2010 (θέμα 17ο) Απόφαση της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας με θέμα την έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών και των επιτροπών διενέργειας των διαγωνισμών και της παρούσας διακήρυξης και

2.3. Την υπ’ αριθμ. 3/25-2-2010 (Θ.13) απόφαση του ΔΣ του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ.

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ

· Πρόχειρο Διαγωνισμό, με γραπτές σφραγισμένες προσφορές για ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ (4) ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ όπως ακριβώς αναφέρεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσης, με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

ΤΟΠΟΣ – ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

 

ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

28-06-2010

ΩΡΑ: 14:00

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΤΡΙΤΗ

29-06-2010

ΩΡΑ: 10:00

 

Προσφορές που κατατίθενται μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα, είναι εκπρόθεσμες και επιστρέφονται από την Υπηρεσία που διενεργεί το διαγωνισμό.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή ενώσεις/κοινοπραξίες αυτών ή συνεταιρισμοί που πληρούν τους όρους που καθορίζονται στη συνέχεια της παρούσας.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό 40.800,00€ συμπερ. του Φ.Π.Α.

ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Ο διαγωνισμός διέπεται από τις διατάξεις που αναφέρονται στο προοίμιο της παρούσας προκήρυξης.

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Ενστάσεις υποβάλλονται για τους λόγους και με τη διαδικασία που προβλέπεται σύμφωνα με τον Νόμο 3772/09 άρθρο 36 παρ.2 σε συνδυασμό με τον νόμο 2955/2001 και τον νόμο 3580/2007 με ταυτόχρονη προσκόμιση του οικείου παράβολου.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης διατίθεται και σε ηλεκτρονική μορφή από την ιστοσελίδα της Αναθέτουσας Αρχής (www.prevezahospital.gr).

Σε περίπτωση που ο προσφέρων επιλέξει το ως άνω ηλεκτρονικό μέσο για την ενημέρωσή του και κατ’ επέκταση την εκδήλωση ενδιαφέροντός του, με δική του ευθύνη, μπορεί να ενημερώνει με τα στοιχεία του (π.χ. Επωνυμία, Διεύθυνση, αριθμ. Τηλεφώνου, αριθμ. Μηχ. Τηλεομοιοτυπίας, e-mail (κ.τ.λ.) την αναθέτουσα αρχή, ώστε να καταστεί δυνατή η ενημέρωσή του σε περίπτωση τυχόν διευκρινιστικών ερωτημάτων.

ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΧΥΟΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Οι Προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους προσφέροντες για εκατόν είκοσι μέρες (120) (άρθρο 13, παρ. 1, ΠΔ 118/07) ημερολογιακές ημέρες, προθεσμία που αρχίζει από την επόμενη της λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών. Προσφορά που ορίζει χρόνο ισχύος μικρότερο του παραπάνω αναφερόμενου χρόνου απορρίπτεται ως απαράδεκτη. Η ισχύς της προσφοράς δύναται να παραταθεί (άρθρο 13, παρ. 3, ΠΔ 118/07), εφόσον ζητηθεί από την αναθέτουσα αρχή πριν από τη λήξη της, κατ’ ανώτατο όριο για χρονικό διάστημα ίσο με το προβλεπόμενο από τη διακήρυξη. Ανακοίνωση επιλογής Ανάδοχος μπορεί να γίνει και μετά τη λήξη της ισχύος της προσφοράς, δεσμεύει όμως το διαγωνιζόμενο, μόνο εφόσον αυτός το αποδεχθεί.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Εναλλακτικές Προσφορές δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται ως απαράδεκτες. Εάν υποβληθούν τυχόν εναλλακτικές Προσφορές, δεν θα ληφθούν υπόψη. Ο υποψήφιος Ανάδοχος, ο οποίος θα υποβάλλει τέτοιας φύσης προτάσεις, δεν δικαιούται σε καμία περίπτωση να διαμαρτυρηθεί ή να επικαλεστεί λόγους προσφυγής κατά της απόρριψης των προτάσεων αυτών.

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

1. Οι προσφορές υποβάλλονται ή αποστέλλονται από τους ενδιαφερόμενους σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Π.Δ. 118/07, στην ελληνική γλώσσα μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, σε δυο αντίγραφα. Σε ένα από τα αντίγραφα που ορίζεται ως πρωτότυπο και σε κάθε σελίδα του, πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς η λέξη “ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ” να μονογράφεται από τον υποψήφιο Ανάδοχος και να φέρει συνεχή αρίθμηση. Το περιεχόμενο του πρωτοτύπου είναι επικρατέστερο από κάθε αντίγραφο της προσφοράς.

2. Στο φάκελο κάθε προσφοράς πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

2.1. Η λέξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ.

2.2. Ο πλήρης τίτλος της αρμόδιας Υπηρεσίας που διενεργεί το διαγωνισμό (ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ)

2.3. Ο αριθμός της διακήρυξης και το αντικείμενο του διαγωνισμού,

2.4. Η ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού.

2.5. Τα στοιχεία του αποστολέα

Εφόσον ο φάκελος αποσταλεί στην Υπηρεσία Διενέργειας με οποιονδήποτε τρόπο, θα πρέπει να φέρει την ένδειξη «Να μην ανοιχθεί από την ταχυδρομική υπηρεσία ή τη γραμματεία».

3. Ο φάκελος της προσφοράς θα περιλαμβάνει υποχρεωτικά, τα ακόλουθα:

· Τεχνική προσφορά σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του παραρτήματος Α

· Οικονομική προσφορά.

· Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 με την οποία θα δηλώνεται η επωνυμία της εταιρείας, η νομική της μορφή και η έδρα της και η αποδοχή των όρων της διακήρυξης.

4. Όλα τα έγγραφα και τα στοιχεία του διαγωνισμού και όλα τα έγγραφα και τα στοιχεία του Φακέλου προσφοράς θα πρέπει να είναι συνταγμένα ή επίσημα μεταφρασμένα στην Ελληνική γλώσσα. Τα συνημμένα στην τεχνική προσφορά έντυπα, σχέδια και λοιπά τεχνικά στοιχεία, θα πρέπει να υποβληθούν στην Ελληνική γλώσσα, να είναι επικαιροποιημένα και ακριβή αντίγραφα των πρωτοτύπων επικυρωμένα από αρμόδια αρχή. Οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν και σε ηλεκτρονική μορφή (δισκέτα, CD ή USB) σε πρόγραμμα WORD ή EXCEL συμβατό με OFFICE 2003.

5. Ο υποψήφιος υποχρεούται να προσκομίσει όλα τα ζητούμενα στοιχεία, σύμφωνα με τις κατά περίπτωση οδηγίες. Παραπομπές σε έγγραφα επιτρέπονται εφόσον αυτά προσαρτώνται στην προσφορά και εφόσον δίνεται ο συγκεκριμένος αριθμός παραγράφου και σελίδας.

6. Επισημαίνεται ότι ο υποψήφιος θα δηλώνει αναλυτικά τη συμμόρφωση ή απόκλιση των προσφερομένων ειδών και υπηρεσιών σε σχέση με τις αντίστοιχες προδιαγραφές της Διακήρυξης.

7. Για την εύκολη σύγκριση των προσφορών πρέπει να τηρηθεί στη σύνταξή τους, η τάξη και η σειρά των όρων της διακήρυξης. Οι απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα της διακήρυξης πρέπει να είναι σαφείς. Παραπομπές σε τεχνικά έντυπα ή εκδόσεις των κατασκευαστικών οίκων επιτρέπονται μόνον εφόσον προσαρτώνται στην προσφορά και δίνεται ο συγκεκριμένος αριθμός παραγράφου και σελίδας. Προσφορά η οποία, κατά την κρίση της Επιτροπής, περιλαμβάνει γενικές και ασαφείς απαντήσεις θα αποκλείεται από τη συνέχεια της αξιολόγησης.

8. Αντιπροσφορές δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

9. Διευκρινίσεις που δίνονται από τους υποψηφίους οποτεδήποτε μετά την λήξη χρόνου κατάθεσης των προσφορών τους δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται ως απαράδεκτες. Διευκρινίσεις δίδονται μόνον επί νομίμως υποβληθέντων δικαιολογητικών και όταν αυτές ζητούνται από συλλογικό όργανο, είτε ενώπιόν του είτε ύστερα από έγγραφο της Υπηρεσίας μετά από σχετική γνωμοδότηση του συλλογικού οργάνου. Σημειώνεται ότι, από τις διευκρινίσεις που δίδονται σύμφωνα με τα παραπάνω, λαμβάνονται υπόψη μόνο εκείνες που αναφέρονται στα σημεία που ζητήθηκαν.

10. Ο προσφέρων, εφόσον δεν έχει ασκήσει, εμπροθέσμως, ένσταση κατά της διακήρυξης του διαγωνισμού, ή έχει απορριφθεί η ανωτέρω ένσταση, θεωρείται ότι αποδέχεται πλήρως και ανεπιφυλάκτως όλους τους όρους της διακήρυξης και δεν δύναται, με την προσφορά του ή με οιονδήποτε άλλο τρόπο, να αποκρούσει, ευθέως ή εμμέσως, τους όρους της διακήρυξης.

ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ – ΝΟΜΙΣΜΑ

1. Οι τιμές των προσφορών για τις προσφερόμενες υπηρεσίες καθώς και οποιασδήποτε μορφής εξοπλισμό θα εκφράζονται σε Ευρώ. Προσφορές που δεν δίνουν τις τιμές σε ΕΥΡΩ ή που καθορίζουν σχέση ΕΥΡΩ προς ξένο νόμισμα θα απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

2. Στις τιμές θα περιλαμβάνονται οι τυχόν υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και κάθε άλλη νόμιμη επιβάρυνση που προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις, εκτός από τον ΦΠΑ. Ο ΦΠΑ θα δίδεται σε ξεχωριστή στήλη, σε περίπτωση δε που αναφέρεται εσφαλμένος ΦΠΑ αυτός θα διορθώνεται από την υπηρεσία.

3. Η αναγραφή της τιμής σε ΕΥΡΩ, μπορεί να γίνεται με δύο ή και περισσότερα δεκαδικά ψηφία (άνευ ορίου), εφόσον χρησιμοποιείται σε ενδιάμεσους υπολογισμούς. Το γενικό σύνολο στρογγυλοποιείται σε δυο δεκαδικά ψηφία, προς τα άνω εάν το τρίτο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του πέντε και προς τα κάτω εάν είναι μικρότερο του πέντε.

4. Από την Οικονομική Προσφορά πρέπει να προκύπτει σαφώς η τιμή μονάδας για κάθε είδος και κάθε τύπο προσφερόμενης υπηρεσίας. Υπηρεσία ή προϊόν το οποίο αξιολογήθηκε κατά την Τεχνική Προσφορά και δεν αναφέρεται στην Οικονομική Προσφορά ή αναφέρεται χωρίς τιμή, θεωρείται ότι προσφέρεται με μηδενική αξία.

5. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος Ανάδοχος κάνει έκπτωση, οι τιμές που θα αναφέρονται στους Πίνακες Οικονομικής Προσφοράς για κάθε υπηρεσία ή προϊόν θα είναι οι τελικές τιμές μετά την έκπτωση. Επίσης δεν επιτρέπονται στην Οικονομική Προσφορά συνολικές εκπτώσεις σε επί επιμέρους αθροίσματα ή επί του συνολικού τιμήματος της Προσφοράς.

6. Εφόσον από την προσφορά δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή ή δεν δίδεται ενιαία τιμή για ολόκληρη την προσφερόμενη ποσότητα είδους, η προσφορά απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

7. Προσφορές που θέτουν όρο αναπροσαρμογής της τιμής απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

8. Η τιμή της προσφοράς δεν υπόκεινται σε μεταβολή κατά την διάρκεια του χρόνου ισχύος της. Σε περίπτωση που ζητηθεί παράταση της διάρκειας ισχύος της προσφοράς, οι διαγωνιζόμενοι δεν δικαιούνται, κατά την γνωστοποίηση της συγκατάθεσής τους, να υποβάλλουν νέο πίνακα με την τιμή προσφοράς.

9. Εάν στο διαγωνισμό οι προσφερόμενες τιμές είναι ασυνήθιστα χαμηλές θα εξετάζονται λεπτομερώς οι προσφορές πριν την έκδοση απόφασης κατακύρωσης. Για τον σκοπό αυτό θα ζητείται από τον υποψήφιο Ανάδοχος έγγραφη αιτιολόγηση της ανάλυσης της Οικονομικής Προσφοράς. Εάν και μετά την παροχή της ανωτέρω αιτιολόγησης οι προσφερόμενες τιμές κριθούν ως ασυνήθιστα χαμηλές, η Προσφορά θα απορρίπτεται.

10. Προσφορές που οι τιμές τους υπερβαίνουν την προϋπολογισθείσα δαπάνη απορρίπτονται.

ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Προσφορά απορρίπτεται ως απαράδεκτη σε κάθε μία ή περισσότερες από τις κάτωθι περιπτώσεις:

1. Έλλειψη οποιουδήποτε δικαιολογητικού ζητείται.

2. Έλλειψη πλήρους και αιτιολογημένης τεκμηρίωσης της κάλυψης των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής στο διαγωνισμό.

3. Προσφορά με χρόνο υλοποίησης μεγαλύτερο από τον προβλεπόμενο.

4. Προσφορά που ορίζει μικρότερο από το ζητούμενο χρόνο ισχύος.

5. Προσφορά που είναι αόριστη και ανεπίδεκτη εκτίμησης ή είναι υπό αίρεση.

6. Προσφορά που παρουσιάζει αποκλίσεις από απαράβατους όρους της Διακήρυξης

7. Προσφορά στην οποία δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή.

8. Προσφορά που το συνολικό της τίμημα υπερβαίνει την προϋπολογισθείσα δαπάνη.

9. Ασυνήθιστα χαμηλή Οικονομική Προσφορά. Στην περίπτωση αυτή θα ζητείται από τον υποψήφιο Ανάδοχος έγγραφη αιτιολόγηση της ανάλυσης της οικονομικής του προσφοράς. Εάν και μετά την παροχή της ανωτέρω αιτιολόγησης οι προσφερόμενες τιμές κριθούν ως ασυνήθιστα χαμηλές, η Προσφορά θα απορρίπτεται.

10. Για οποιονδήποτε άλλο τυχόν λόγο που απορρέει από την παρούσα διακήρυξη.

ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Η κατακύρωση γίνεται στο μειοδότη κατ’ είδος κατόπιν απόφασης της αναθέτουσας αρχής ύστερα από γνωμοδότηση της αρμόδιας επιτροπής. Η Ανακοίνωση της κατακύρωσης του Διαγωνισμού γίνεται εγγράφως προς τον επιλεγέντα από την αναθέτουσα αρχή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 23 του ΠΔ 118/2007. Από την ανακοίνωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού στον Ανάδοχος, η Σύμβαση θεωρείται ότι έχει συναφθεί το δε έγγραφο (Σύμβαση) που ακολουθεί έχει μόνον αποδεικτικό χαρακτήρα.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΤΑΙΩΣΗΣ

Η Αναθέτουσα Αρχή, μετά από σχετική γνωμοδότηση της Επιτροπή Αξιολόγησης των Αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού, διατηρεί το δικαίωμα:

α. να αποφασίσει τη ματαίωση, ακύρωση ή διακοπή του διαγωνισμού

β. να αποφασίσει τη ματαίωση του διαγωνισμού και την επανάληψή του με τροποποίηση ή μη των όρων και των προδιαγραφών της Διακήρυξης

γ. να αποφασίσει τη ματαίωση του διαγωνισμού και να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, εφ’ όσον ισχύουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται στις κείμενες διατάξεις περί δημοσίων συμβάσεων.

ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Η Ανακοίνωση της κατακύρωσης του Διαγωνισμού γίνεται εγγράφως προς τον επιλεγέντα από την αναθέτουσα αρχή. Μετά την ανακοίνωση της Κατακύρωσης καταρτίζεται η σχετική Σύμβαση.

Η σύμβαση καταρτίζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 23 & 24 του Π.Δ. 118/2007 και ισχύει για ένα έτος από την υπογραφή της συν δύο μήνες παράταση. Τυχόν υποβολή σχεδίων Σύμβασης από τους υποψηφίους μαζί με τις προσφορές τους, δε δημιουργεί καμία δέσμευση για την Αναθέτουσα Αρχή.

Η Σύμβαση που περιλαμβάνει λεπτομερώς όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση της προμήθειας καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών, καταρτίζεται με βάση την κατακύρωση, την προσφορά και τη Διακήρυξη, κατά φθίνουσα σειρά ιεραρχίας και κατισχύει αυτών πλην καταδήλων σφαλμάτων ή παραδρομών.

Σε περίπτωση που πιθανολογείται ότι, κατά το χρονικό διάστημα κατάρτισης του τελικού κειμένου της Σύμβασης, θα λήξει η ισχύς της προσφοράς, ο Ανάδοχος υποχρεούται στην έγκαιρη παράταση της ισχύος της προσφοράς του κατά τον εκτιμούμενο για την ολοκλήρωση του κειμένου της Σύμβασης απαιτούμενο χρόνο και την παράταση, για τον ίδιο χρόνο, της ισχύος της εγγυητικής συμμετοχής.

Μετά την ολοκλήρωση του εγγράφου της Σύμβασης και μέσα σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση της κατακύρωσης, ο Ανάδοχος υποχρεούται να προσέλθει για την υπογραφή της Σύμβασης, προσκομίζοντας την εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης των όρων της Σύμβασης. Ο Ανάδοχος μπορεί να προσέλθει για την υπογραφή της σύμβασης το αργότερο μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης της ανακοίνωσης. Στην περίπτωση όμως αυτή ο χρόνος παράδοσης των παραδοτέων αρχίζει να υπολογίζεται μετά από 10 ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης της ανακοίνωσης. Στην περίπτωση που ο Ανάδοχος δεν προσέλθει να υπογράψει τη Σύμβαση, η Υπηρεσία επιβάλλει τις προβλεπόμενες στις κείμενες διατάξεις κυρώσεις.

Η Σύμβαση θα καταρτιστεί στην ελληνική γλώσσα με βάση τους όρους που περιλαμβάνονται στη Διακήρυξη και την Προσφορά του Ανάδοχος, θα διέπεται από το ελληνικό δίκαιο και δεν μπορεί να περιέχει όρους αντίθετους προς το περιεχόμενο της παρούσας.

Επίσης επίσημη γλώσσα κατά την εφαρμογή της Σύμβασης θα είναι η ελληνική. Το σύνολο των εγγράφων που απορρέουν από τη Σύμβαση (εκθέσεις, αναλύσεις, κλπ.) θα συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα. Εάν υπάρξει κόστος μεταφράσεων εγγράφων του Ανάδοχος, το κόστος αυτό θα βαρύνει τον Ανάδοχος.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος, το αργότερο κατά την υπογραφή της σύμβασης, να καταθέσει Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης, το ύψος της οποίας αντιστοιχεί σε ποσοστό 10% του συνολικού συμβατικού τιμήματος, μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΥΛΙΚΩΝ

Η παράδοση των ειδών θα γίνεται τμηματικά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, κατά τη διάρκεια του έτους.

Η παραλαβή των υλικών γίνεται από επιτροπές. Κατά τη διαδικασία παραλαβής των υλικών καλείται να παραστεί, εφόσον το επιθυμεί, ο Ανάδοχος και διενεργείται ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Όλες οι πληρωμές θα γίνονται σε ευρώ με την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής και σε χρόνο προσδιοριζόμενο από την αναγκαία διοικητική διαδικασία για έκδοση των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων.

Για όλες τις πληρωμές θα εκδίδονται τα απαραίτητα νόμιμα παραστατικά / δικαιολογητικά. Από κάθε τιμολόγιο του Ανάδοχος θα γίνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, σύμφωνα με τους ισχύοντες κάθε φορά Νόμους και σχετικές Εγκυκλίους των αρμόδιων Υπουργείων.

Η αμοιβή του Ανάδοχος θα επιβαρύνεται από την παρακράτηση φόρου εισοδήματος όπως κάθε φορά αυτή προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις.

Επιπλέον των νόμιμων κρατήσεων όπως προβλέπεται κάθε φορά, τα είδη της παρούσας διακήρυξης υπόκεινται στην επιπλέον κράτηση 2% του άρθρου 3 του Ν. 3580/2007 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

ΚΥΡΩΣΕΙΣ - ΛΥΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Η Αναθέτουσα Αρχή δύναται να επιβάλλει κυρώσεις με τη μορφή προστίμων στην περίπτωση, στην οποία ο Ανάδοχος καθυστερεί, χωρίς να συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας, την παράδοση, πέραν των χρονικών περιθωρίων που αναφέρονται και γίνονται αμοιβαία αποδεκτά στη σύμβαση.

Τα πρόστιμα ορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 32 του Κανονισμού Προμηθειών Δημοσίου (Π.Δ. 118/07). Η Αναθέτουσα Αρχή διατηρεί την ευχέρεια να εισπράξει τα πρόστιμα είτε σε μορφή παρακράτησης από πληρωμές, είτε με παρακράτηση από την εγγύηση καλής εκτέλεσης.

Σε περίπτωση επανειλημμένων καθυστερήσεων στην εκτέλεση των υπηρεσιών του Ανάδοχος ή σε περίπτωση παράβασης από τον ανάδοχο οιουδήποτε από τους όρους της Διακήρυξης και της σχετικής σύμβασης ή πλημμελούς εκτέλεσης των υποχρεώσεων του, η Αναθέτουσα Αρχή ύστερα από πρόταση της αρμόδιας επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής δικαιούται να κηρύξει τον Ανάδοχος έκπτωτο και να λύσει τη σύμβαση αζημίως για το Ελληνικό Δημόσιο.

Οι ποινικές ρήτρες δεν επιβάλλονται και η έκπτωση δεν επέρχεται, αν ο Ανάδοχος αποδείξει ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε ανώτερη βία ή σε υπαιτιότητα της Αναθέτουσας Αρχής.

Σε περίπτωση έκπτωσης, καταπίπτουν υπέρ της Αναθέτουσας Αρχής οι εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης και υποχρεούται ο Ανάδοχος σε αποκατάσταση κάθε ζημίας από την παράβαση για την οποία επιβλήθηκε η έκπτωση. Για τη διαδικασία κήρυξης του Ανάδοχος έκπτωτου, έχουν ανάλογη

εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 34 του ΠΔ 118/07.

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο. Σε περίπτωση διαφορών σχετικά με την ερμηνεία ή την εκτέλεση ή την εφαρμογή της Σύμβασης ή εξ' αφορμής της, η Αναθέτουσα Αρχή και ο Ανάδοχος καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για τη φιλική επίλυσή τους, σύμφωνα με τους κανόνες της καλής πίστης και των χρηστών συναλλακτικών ηθών. Για κάθε διαφορά που δεν είναι δυνατό να επιλυθεί σύμφωνα με τα παραπάνω οριζόμενα, αρμόδια θα είναι τα δικαστήρια που εδρεύουν στην Πρέβεζα.

Δεν αποκλείεται όμως για ορισμένες περιπτώσεις, εφόσον συμφωνούν και τα δύο μέρη, να προβλεφθεί στη σύμβαση προσφυγή των συμβαλλομένων, αντί στα δικαστήρια, σε διαιτησία, σύμφωνα πάντα με την Ελληνική Νομοθεσία και με όσα μεταξύ τους συμφωνήσουν. Αν δεν επέλθει τέτοια συμφωνία, η αρμοδιότητα για την επίλυση της διαφοράς ανήκει στα Ελληνικά Δικαστήρια και τα οριζόμενα στην παραπάνω παράγραφο.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Τα έξoδα δημoσίευσης της παρoύσας διακήρυξης βαρύvoυv τo Νοσοκομείο.

Τα τεύχη τωv διακηρύξεωv θα διατίθεvται από τo Τμήμα Πρoμηθειώv του Νοσοκομείου έναντι του ποσού των πέντε (5) ευρώ με απόδειξη .

Περίληψη της παρoύσας διακήρυξης έχει σταλεί για δημoσίευση στις Ελληνικές εφημερίδες:

§ ΗΜΕΡΗΣΙΑ

§ ΒΗΜΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΓΕΝΙΚΑ

Για ότι δεv πρoβλέπεται από τηv παρoύσα διακήρυξη ισχύoυv oι περί πρoμηθειώv διατάξεις τoυ Δημoσίoυ, όπως ισχύoυv κάθε φoρά.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄

Σ Υ Γ Γ Ρ Α Φ Η Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Σ Ε Ω Ν

1. ΓΕΝΙΚΑ

Σκοπός της παρούσης είναι να καθορισθούν τα πλαίσια μέσα στα οποία θα γίνει η συντήρηση και επισκευή των ανελκυστήρων (4) του Νοσοκομείου.

περιγραφη ανελκυστηρων

- ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ: προσώπων, φορτίων, ηλεκτρικοί και υδραυλικοί (συνολικά 4 ανελκυστήρες).

περιγραφη τροπου συντηρησησ & επισκευησ των ανελκυστηρων

1. Ο συντηρητής ανελκυστήρων του ΑΝΑΔΟΧΟΥ είναι υποχρεωμένος:

i. Να υποβάλλει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης αναλυτικό πρόγραμμα προληπτικής συντήρησης για κάθε ανελκυστήρα, με σαφώς καθορισμένα χρονικά διαστήματα ελέγχων και εργασιών ανά τμήμα και μηχανισμό ανελκυστήρα, που θα εξασφαλίζει την πληρότητα, με ασφάλεια και ελεγχόμενη ροή, των εργασιών συντήρησης. Το πρόγραμμα θα ελεγχθεί και ενδεχόμενα διορθωθεί και συμπληρωθεί από τον ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ Μηχανικό, θα συμφωνηθεί από κοινού και θα καταχωρηθεί σε ηλεκτρονική μορφή.

ii. Να παρέχει 24ωρη κάλυψη για όλους τους ανελκυστήρες του Νοσοκομείου, και ως εκ τούτου να είναι συνεχώς και σε 24ωρη βάση δυνατή η επικοινωνία μαζί του (σε σταθερό και κινητό τηλέφωνο τα οποία θα γνωστοποιήσει στο Νοσοκομείο).

iii. Να πραγματοποιεί προληπτική συντήρηση όλων των ανελκυστήρων κατ’ ελάχιστο δύο (2) φορές το μήνα. Η προληπτική συντήρηση θα γίνεται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, αφού πρώτα ειδοποιηθεί ο ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ Μηχανικός του Νοσοκομείου. Εργασίες συντήρησης μπορούν να γίνουν και σε άλλες ώρες, μόνο ύστερα από τη σύμφωνη γνώμη του Επιβλέποντα. Κάθε εργασία συντήρησης θα καταγράφεται στο βιβλίο του αντίστοιχου ανελκυστήρα και θα υπογράφεται από το συντηρητή και τον Επιβλέποντα Μηχανικό.

iv. Να βρίσκεται στο Νοσοκομείο για επιδιόρθωση βλάβης εντός δύο (2) ωρών από τη λήψη της τηλεφωνικής ειδοποίησης όλες τις ημέρες από Δευτέρα έως Κυριακή από 8.00π.μ. έως 8.00μ.μ.και για τις ώρες μετά τις 8.00μ.μ. θα επιλαμβάνεται την επόμενη ημέρα με εξαίρεση τον ανελκυστήρα φορείων της Παλαιάς Πτέρυγας όπου η προσέλευση θα πρέπει να γίνεται εντός μίας ώρας για όλες τις ημέρες και ώρες του έτους (καθημερινές, σαββατοκύριακα, αργίες από 00.00π.μ. έως 24.00μ.μ.).

v. Να διαπιστώνει την αιτία κάθε βλάβης, και να την αποκαθιστά άμεσα, εκτός των περιπτώσεων που απαιτούνται επισκευές σε εργαστήριο (πχ. περιέλιξη κινητήρα ή πηνίων φρένων κλπ).

vi. Να τηρεί όλους τους κανόνες λειτουργίας της εγκατάστασης, να εκτελεί τις απαραίτητες εργασίες για την πρόληψη ζημιών και να αποκαθιστά, χωρίς αποζημίωση, κάθε βλάβη.

vii. Να διατηρεί σε άριστη κατάσταση τους χώρους μηχανοστασίων και φρεατίων των ανελκυστήρων.

viii. Να εκπαιδεύσει το προσωπικό του Νοσοκομείου στον απεγκλωβισμό ατόμων.

Επίσης, ο συντηρητής ανελκυστήρων είναι υποχρεωμένος καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης να διατηρεί και ενημερώνει τα παρακάτω:

α.Βιβλίο παρακολούθησης για κάθε ανελκυστήρα, σύμφωνα με τη σχετική Υ.Α. (ΦΕΚ1797/τεύχος Β’/21-12-2005), θεωρημένο από το φορέα ελέγχου και την Υπηρεσία βιομηχανίας της Νομ/κής Αυτοδ/σης Πρέβεζας, στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία του ανελκυστήρα του οποίου αναλαμβάνεται ή διακόπτεται η συντήρηση, και επίσης θα καταχωρούνται όλες οι καθιερωμένες προληπτικές συντηρήσεις και θα υπογράφονται από το Συντηρητή και τον ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ Μηχανικό.

β.Ημερολόγιο στο οποίο θα καταγράφονται καθημερινώς όλες οι παρατηρηθείσες βλάβες και ανωμαλίες των ανελκυστήρων, η αιτία τους (φυσιολογική φθορά, ελλιπής συντήρηση, κακή χρήση), οι ενέργειες που έγιναν για την αποκατάστασή τους, καθώς και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν ή που απαιτούνται. Κάθε νέα εγγραφή στο βιβλίο θα υπογράφεται από τον συντηρητή και τον εκάστοτε υπεύθυνο του Νοσοκομείου (υπάλληλος τεχνικού τμήματος ή υπεύθυνος βάρδιας νοσηλευτικού προσωπικού) και θα θεωρείται από τον ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ μηχανικό. Το ημερολόγιο αυτό θα φυλάσσεται στο γραφείο Συντηρήσεως του Νοσοκομείου.

ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Όλα τα απαιτούμενα αναλώσιμα υλικά για τη συντήρηση όπως καύσιμα, λιπαντικά, αέρια κλπ, καθώς επίσης και όλα τα ανταλλακτικά που απαιτούνται, πλην των περιπτώσεων βλαβών για τις οποίες δεν ευθύνεται ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ, επιβαρύνεται ο Ανάδοχος.

Στις περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από ελλιπή ή πλημμελή συντήρηση των εγκαταστάσεων ή εσφαλμένους χειρισμούς του προσωπικού του ΑΝΑΔΟΧΟΥ, και γενικά λόγω υπαιτιότητάς τους, οι σχετικές δαπάνες αποκατάστασης (εργασία και υλικά) θα βαρύνουν τον ίδιο τον ΑΝΑΔΟΧΟ.

Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ υποχρεούται να εφοδιάσει το προσωπικό του με τα απαραίτητα εργαλεία, όργανα, συσκευές γενικά τα απαραίτητα μέσα που απαιτούνται για την εργασία να παρέχει τον αναγκαίο εξοπλισμό ασφαλείας και να λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας.

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η/Μ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

  1. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Παρακάτω δίνεται ο ορισμός της προληπτικής συντήρησης σε αντιδιαστολή με τη διορθωτική συντήρηση των εγκαταστάσεων.

Με την προληπτική συντήρηση εννοείται η σε τακτά διαστήματα και σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών επιθεώρηση, έγκαιρη αλλαγή φθαρτών εξαρτημάτων, αντικατάσταση ή συμπλήρωση λιπαντικών, έλεγχο και παροχή κατάλληλων οδηγιών για την διατήρηση της ομαλής λειτουργίας. Στην προληπτική συντήρηση ανήκει και η έγκαιρη υπόμνηση για μεγαλύτερης έντασης εργασίες ή για αντικατάσταση φθαρμένων εξαρτημάτων που δεν αποτελούν αντικείμενο της προληπτικής συντήρησης. Από την άλλη πλευρά, η κανονική συντήρηση αφορά την συνεχή παρακολούθηση της εγκατάστασης, την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας, την αντικατάσταση ή και επισκευή εξαρτημάτων καθώς και την αποκατάσταση μεγαλύτερων βλαβών. Η προληπτική συντήρηση θα γίνεται βάσει προγράμματος.

  1. ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ αναλαμβάνει να διαθέσει όλο το απαιτούμενο προσωπικό, σύμφωνα με το άρθρο 6, για την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών προληπτικής συντήρησης σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών, τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης, την ισχύουσα Βιομηχανική Νομοθεσία και τους κανονισμούς του Ελληνικού Κράτους, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΔΕΥΑΑ κλπ.

  1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Εντός τριάντα (30) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ υποχρεούται να οργανώσει και να παραδώσει στον ΕΡΓΟΔΟΤΗ τα εξής:

α. Πίνακα των απαιτούμενων βασικών ανταλλακτικών και αναλωσίμων υλικών για τη συντήρηση του Η/Μ εξοπλισμού του Νοσοκομείου που ανήκει στο πεδίο ευθύνης του.

β. Καθηκοντολόγιο του προσωπικού του.

Επίσης, καθ' όλο το διάστημα του χρόνου ισχύος της σύμβασης, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ υποχρεούται να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί:

γ. Δελτία Αναγγελίας Βλάβης ή Επισκευής, στα οποία εγγράφονται καθημερινώς όλες οι παρατηρηθείσες βλάβες και ανωμαλίες στο έργο όπως και οι εργασίες που γίνονται για την άρση αυτών, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν και γενικά οποιαδήποτε σχετικά στοιχεία απαιτούνται. Οι ως άνω εγγραφές θα θεωρούνται από τον ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ. Τα Δελτία θα αρχειοθετούνται με ευθύνη του ΑΝΑΔΟΧΟΥ και θα φυλάσσονται στο γραφείο Συντήρησης του Νοσοκομείου.

δ. Μητρώα συντήρησης – επισκευών τα οποία θα βρίσκονται στους χώρους εγκατάστασης των μηχανημάτων και θα ανανεώνονται κάθε μήνα.

ε. Αρχείο σε ηλεκτρονική μορφή, στο οποίο θα καταγράφονται, για κάθε ανελκυστήρα όλες οι εργασίες αποκατάστασης βλαβών και προληπτικής συντήρησης.

Στο προσωπικό του ΑΝΑΔΟΧΟΥ θα διατεθούν χώροι του τεχνικού τμήματος. Επίσης, ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ θα διαθέσει στο Μηχανικό του ΑΝΑΔΟΧΟΥ όλα τα απαραίτητα σχέδια, διαγράμματα, έντυπα που αφορούν στον Η/Μ εξοπλισμό του πεδίου ευθύνης του ΑΝΑΔΟΧΟΥ. Με τη λήξη της σύμβασης, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ υποχρεούται να παραδώσει οτιδήποτε του διέθεσε ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ (χώρους, έντυπα κλπ.) σε καλή κατάσταση.

4. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Η συντήρηση του Η/Μ εξοπλισμού θα γίνεται σύμφωνα με:

α. Την ισχύουσα Βιομηχανική Νομοθεσία (Β.Δ. 24 Νοεμ./ 17 Δεκ. 1953, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα και λοιπές ισχύουσες διατάξεις).

β. Τους ισχύοντες Κανονισμούς, προδιαγραφές κλπ. του Ελληνικού Κράτους, ΤΕΕ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΑ κλπ.

γ. Τους Κανονισμούς ξένων τεχνολογικά προηγμένων χωρών (Αμερικανικούς, Αγγλικούς, Γερμανικούς, Γαλλικούς), όπου δεν υπάρχουν αντίστοιχοι Ελληνικοί ή είναι ανεπαρκείς.

δ. Τις προδιαγραφές Η/Μ εγκαταστάσεων Νοσοκομείων του Υπουργείου Υγείας (αριθ. έγκρισης ΔΥ8/Β/οικ.3668/2-8-2001).

ε. Τις οδηγίες κατασκευαστών των εγκ/σεων, μηχανημάτων και συσκευών.

στ. Τους κανόνες της επιστήμης και της εμπειρίας.

5. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ

Αν κατά την πρόοδο των εργασιών, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ έχει την γνώμη ότι εδόθη εντολή από τον ΕΡΓΟΔΟΤΗ ή τον ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ για κάποια εργασία η οποία κάνει αμφίβολη την αποκατάσταση βλάβης ή τη λειτουργία εγκαταστάσεων ή έχει σαν συνέπεια παρέκκλιση από τους ισχύοντες κανονισμούς, τότε πρέπει πριν από την έναρξη κάθε σχετικής εργασίας να υποβάλλει αμελλητί με έγγραφο στον ΕΡΓΟΔΟΤΗ τις αντιρρήσεις του.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

6α. ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΑΥΤΩΝ

Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για κάθε κίνδυνο που στρέφεται κατά της ζωής, υγείας, σωματικής ακεραιότητας, περιουσίας και οποιωνδήποτε άλλων προσωπικών ή περιουσιακών υλικών ή άλλων αγαθών παντός τρίτου, συμπεριλαμβανομένων του ΕΡΓΟΔΟΤΗ, του προσωπικού του Νοσοκομείου, των ασθενών, των επισκεπτών, του εξοπλισμού του Νοσοκομείου και του προσωπικού υπηρεσίας Επίβλεψης.

6β. ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη η οποία θα προξενηθεί από εργατικό ατύχημα σε εργάτες ή άλλα πρόσωπα τα οποία χρησιμοποιεί στο έργο, είναι υποχρεωμένος να απαλλάξει τον ΕΡΓΟΔΟΤΗ από κάθε πληρωμή γι' αυτές τις ζημιές ή βλάβες καθώς και για κάθε απαίτηση, ενέργεια, έξοδα και επιβαρύνσεις σχετικές με αυτές, εκτός αν προκύπτει σοβαρή παράλειψη ή εσκεμμένη ενέργεια του ΕΡΓΟΔΟΤΗ.

6γ. ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ είναι υποχρεωμένος να ασφαλίζει κατά ατυχημάτων σε ασφαλιστικές εταιρείες, αναγνωρισμένες από το Ελληνικό Δημόσιο, το εργατικό και υπαλληλικό προσωπικό του που έχει σχέση με το έργο, εφόσον αυτό δεν υπάγεται στις κοινωνικές ασφαλίσεις ούτε καλύπτεται η ασφάλιση αυτή με τις πάσης φύσεως εισφορές που επιβάλλονται από το Νόμο για το Ι.Κ.Α., το Ε.Τ., Α.Ε.Τ.Σ. και Ξ.Ε. και τυχόν άλλους ασφαλιστικούς οργανισμούς, για τις οποίες εισφορές ευθύνεται και επιβαρύνεται αποκλειστικά ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ και η αντίστοιχη δαπάνη συμπεριλαμβάνεται στην αμοιβή του. Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ οφείλει πριν από κάθε πληρωμή να προσκομίζει στην ΕΠΙΒΛΕΨΗ βεβαίωση πληρωμής ασφαλιστικών εισφορών του προσωπικού που χρησιμοποιεί στο έργο.

Επίσης, όσον αφορά την καταβολή των νομίμων επιβαλλομένων εισφορών προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς Ι.Κ.Α. κλπ, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ οφείλει πριν από κάθε πληρωμή να προσκομίζει στην ΕΠΙΒΛΕΨΗ βεβαιώσεις για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του προς αυτούς σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον Νόμο (ασφαλιστική ενημερότητα).

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ