Δεν υπάρχουν άρθρα σε αυτήν την Κατηγορία. Ωστόσο, εάν εμφανίζονται υποκατηγορίες σε αυτήν τη σελίδα, μπορεί να περιέχουν άρθρα.

Υποκατηγορίες

Αγαπητέ Επισκέπτη

Εισερχόμενος στο Νοσοκομείο αυτό για επίσκεψη πρέπει να γνωρίζεις ότι:

α. Οι παρατεταμένες επισκέψεις και οι θόρυβοι στους χώρους του Νοσοκομείου είναι επικίνδυνοι και ενοχλητικοί για τους ασθενείς και εμποδίζουν την καλή λειτουργία του Νοσοκομείου.

β. Η μακρόχρονη παραμονή σου στον θάλαμο του Νοσοκομείου εμποδίζει τον ύπνο και την ξεκούραση των αρρώστων.

γ. Οι πολλές και θορυβώδεις επισκέψεις κάνουν κακό στους ασθενείς.

δ. Πληροφορίες για την πορεία της υγείας του ασθενούς σου θα λάβεις από τον Διευθυντή της Κλινικής στο γραφείο του ή στο γραφείο ιατρών της Κλινικής από 13.30 έως 14.30. Η συνεχής ενόχληση των ιατρών στους διαδρόμους για πληροφορίες τους εκνευρίζει και τους εμποδίζει ουσιαστικά στο έργο τους.

ε. Είναι γνωστό ότι το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Στους χώρους.δε του Νοσοκομείου απαγορεύεται αυστηρά.

στ. Η μεταφορά φαγητών-ποτών και άλλων ειδών διατροφής στους ασθενείς δεν επιτρέπεται, γιατί μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία τους, καθ1 όσον ακολουθούν ειδικό διαιτολόγιο και ειδική φαρμακευτική αγωγή.

ζ. Η ρύπανση των διαφόρων χώρων του Νοσοκομείου με χαρτιά, κουτιά κλπ, που εγκαταλείπονται άτακτα μπορεί να δημιουργήσει πρόσθετες λοιμώξεις επικίνδυνες όχι μόνο για τους ασθενείς και τους εργαζόμενους σ1 αυτό, αλλά και για σένα τον ίδιο, που έρχεσαι να επισκεφθείς και να ρωτήσεις για την πορεία της υγείας των αγαπημένων σου προσώπων.

η.Η επέμβαση γενικώς στις εγκαταστάσεις του Νοσοκομείου, (τεχνολογικό-ξενοδοχειακό εξοπλισμό) και η κακή χρήση τους, πέραν του ότι επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό του, αφού η δαπάνη αγοράς και συντήρησης τους είναι μεγάλη, μπορεί να αποβεί σε βάρος και του ιδίου του ασθενούς.

Η συνεργασία σου με όλο το προσωπικό και η υπακοή σου στις υποδείξεις των αρμοδίων οργάνων, βοηθά όχι μόνο στην καλύτερη εκτέλεση της εργασίας αυτών, αλλά τους δίνεις και τη δυνατότητα να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην θεραπεία των ασθενών.

Επειδή πιστεύουμε ότι θα θελήσεις να βοηθήσεις στην προσπάθεια για καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του Νοσοκομείου, στο να γίνει γρήγορα καλά ο ασθενής που επισκέπτεσαι, αλλά και οι άλλοι ασθενείς του Νοσοκομείου, σε ευχαριστούμε, γιατί η επίσκεψη σου είναι σύντομη και η παραμονή σου πολιτισμένη.

Αγαπητέ νοσηλευόμενε

Ήρθες στο Νοσοκομείο μας για να θεραπευτείς. Σε καλωσορίζουμε θερμότατα και ευχόμαστε γρήγορη αποκατάσταση της υγείας σου.

Οι γιατροί, το νοσηλευτικό και το υπόλοιπο προσωπικό του νοσοκομείου, θα προσπαθήσουν να κάνουν την διαμονή σου εδώ όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και να βοηθήσουν στην ανάρρωση σου.
Σε ευχαριστούμε για τη εμπιστοσύνη που μας δείχνεις και σου ευχόμαστε σύντομη ανάρρωση.

Η υποδοχή και η εισαγωγή σου

Η εισαγωγή σου στο Νοσοκομείο μας ήτανσυνδεδεμένη με μερικές ερωτήσεις σε σένα ή τουςσυγγενείς σου, κάτι για το οποίο σε παρακαλούμε να δείξεις κατανόηση.
Οπως σε όλες τις υπηρεσίες έτσι και σε μας δεν γίνεται τίποτε χωρίς τις τυπικές διαδικασίες.
Τα στοιχεία που σου ζητήσαμε είναι αναγκαία για την διεκπεραίωση όλων των διοικητικών αναγκών.
Η καταγραφή των στοιχείων σου. η προσκόμιση του ασφαλιστικού σου βιβλιαρίου, τα προαπαιτούυενα της τακτοποίησης των εξόδων voσηλείας σου κλπ, είναι αναγκαίοι όροι για την εύρυθμη αλλά και την ίδια την λειτουργία του Νοσοκομείου.
Λεπτομέρειες γι’ αυτό σου δόθηκαν ή μπορείς να ζητήσεις να σου δοθούν από το Τμήμα Κίνησης Ασθενών.

Σημαντικές υποδείξεις

Ο διαθέσιμος για τον κάθε ασθενή χώρος στο Νοσοκομείο είναι βέβαια περιορισμένος. Γι αυτό σε παρακαλούμε εάν φέρεις μαζί σου προσωπικά είδη, να είναι τα απολύτως αναγκαία για την διαμονή σας εδώ, όπως:

  • Αντικείμενα τουαλέτας: Οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, χτένα, πετσέτες, ξυριστικά κλπ. Ενδύματα: Νυχτικά -και για αλλαγή -, ρόμπα, παντόφλες.
  • Αντικείμενα αξίας και μεγάλα χρηματικά ποσά θα έπρεπε να τα δώσεις στους συγγενείς σου. Μπορείς επίσης να τα αφήσεις στη Διοίκηση μετά από απόδειξη παραλαβής.

Σ' αυτή την περίπτωση μπορείς να ρωτήσεις την προϊσταμένη του Τμήματος. Για την απώλεια αντικειμένων αξίας που δεν έχουν κατατεθεί στη διοίκηση δεν αναλαμβάνει το Νοσοκομείο καμμία ευθύνη.

Στον θάλαμο έχεις μια ντουλάπα στη διάθεση σου. Τη χρήση των διαφόρων μηχανημάτων που βρίσκονται στο κρεββάτι σου θα σου την δείξει το νοσηλευτικό προσωπικό (φως, κουδούνι για νοσηλεύτρια κλπ).

Επισκέπτες

Είναι ευπρόσδεκτοι όταν έρχονται κατά τις ώρες του επισκεπτηρίου.
Οι ώρες του επισκεπτηρίου είναι: Σάββατο και Κυριακή 11.00 - 19.00 και όλες τις άλλες ημέρες 12.00 -19.00
Ολες τις άλλες ώρες απαγορεύεται το επισκεπτήριο.
Επισκέψεις που για σένα είναι ευχάριστες, μπορεί να είναι πολύ κουραστικές για τους άλλους ασθενείς. Γι’ αυτό πρέπει εσύ ο ίδιος να μην επιτρέπεις μέσα στον θάλαμο νοσηλείας σου, και μάλιστα την ίδια ώρα, την παραμονή μεγάλου αριθμού συγγενών σου ή φίλων σου. Αν μπορείς να μετακινηθείς από το κρεββάτι σου καλό θα είναι να συναντάς τους γνωστούς σου στις αίθουσες αναμονής που υπάρχουν σε κάθε τμήμα. Η επίσκεψη μικρών παιδιών πρέπει να αποφεύγεται και όταν αυτή είναι αναγκαία τα παιδιά να βρίσκονται πάντοτε υπό τον έλεγχο των μεγάλων.
Διάθεση αποκλειστικής νοσοκόμας, μπορεί να ζητηθεί από την προϊσταμένη της Κλινικής και κατόπιν έγκρισης του Δ/ντού της Κλινικής.

Ιατρική περίθαλψη

Την ευθύνη για τη θεραπεία σου στο Νοσοκομείο μας την έχει ο γιατρός. Είναι δυνατόν επίσης να είσαι κάτω από την επίβλεψη περισσοτέρων του ενός γιατρού. Πρέπει να τους έχεις εμπιστοσύνη όπως επίσης και στις θεραπευτικές τους μεθόδους. Η προσπάθεια τους κατατείνει στην δική σου γρήγορη ανάρρωση, γι’ αυτό οι συμβουλές τους και οι οδηγίες τους πρέπει να γίνονται αποδεκτές. Όλοι οι γιατροί του Τμήματος σου είναι πάντοτε πρόθυμοι να απαντήσουν σ' όλες τις ερωτήσεις σου σχετικά με την αρρώστια σου και τις μεθόδους θεραπείας.
Οι συγγενείς σου που σίγουρα θέλουν να μάθουν για την πορεία της υγείας σου μπορούν να ενημερωθούν στα γραφεία του Δ/ντού ή των γιατρών του Τμήματος σου, καθημερινά τις ώρες 13.30 έως 14.30.

Η νοσηλευτική περίθαλψη βρίσκεται στα χέρια των νοσηλευτών μας. Αυτοί φροντίζουν για την υγεία σου και την εφαρμογή των ιατρικών εντολών.  Όταν έχεις προσωπικά προβλήματα ή όταν χρειάζεσαι βοήθεια ή συμβουλή, ο νοσηλευτής σου πάντοτε θα σε ακούσει και θα προσπαθήσει να σε βοηθήσει. Από αυτόν μπορείς να ζητήσεις να καλέσει και κοινωνικό λειτουργό. Το νοσηλευτικό προσωπικό δουλεύει σε βάρδιες, γι' αυτό και δεν θα βρίσκεσαι πάντοτε υπό την περίθαλψη των ίδιων νοσηλευτών.
Ξένα φάρμακα δεν επιτρέπεται για το δικό σου συμφέρον να τα παίρνεις χωρίς να έχεις ρωτήσει πριν τον γιατρό σου. Αν παίρνεις διάφορα φάρμακα χωρίς τη γνώση του γιατρού μπορούν να εμφανιστούν σοβαρά προβλήματα στην υγεία σου και να περιορίσουν σε σημαντικό βαθμό την επιτυχία της θεραπείας σου.

Η διατροφή είναι ένα μέρος της θεραπείας σου και χορηγείται βάσει ιατρικών και επιστημονικών κανόνων.
Η δίαιτα όπου απαιτείται πρέπει να τηρείται και να μην επιτρέπετε σ' αυτούς που σ' επισκέπτονται να σε βάζουν σε πειρασμό να τρως φαγητά πέραν της δίαιτας σου.

Τηλέφωνο-Ραδιόφωνο-Τηλεόραση

Καρτοτηλέφωνα υπάρχουν σε όλους τους χώρους αναμονής του Νοσοκομείου και σε άλλους χώρους. Οι συγγενείς σου μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου μέσω του τηλεφώνου της Στάσης Αδελφής της Κλινικής Η χρήση τηλεόρασης και ραδιοφώνου στο θάλαμο επιτρέπεται εφόσον υπάρχει έγκριση του Δ/ντού της Κλινικής και σύμφωνη γνώμη όλων των νοσηλευόμενων του θαλάμου.

Κυλικείο

Στο ισόγειο του κυρίως κτιρίου λειτουργεί κυλικείο για τους επισκέπτες.

Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στους χώρους του Νοσοκομείου και ειδικότερα στους θαλάμους voσηλείaς. Παράβαση της oδηvίaς αυτής συνιστά δια τους νοσηλευόμενους πειθαρχικό εξιτήριο.

Φιλοδωρήματα

Ο άρρωστος και οι συνοδοί του πρέπει να γνωρίζουν ότι το προσωπικό του Νοσοκομείου δενδέχεται οποιασδήποτε μορφής φιλοδωρήματα δεδομένου ότι η παροχή υπηρεσιών υγείας αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας και καθήκον του λειτουργού που τις παρέχει, ο οποίος και αμοίβεται γι’αυτό.
Κάθε προσπάθεια για φιλοδώρημα συνιστά αδίκημα και διώκεται και αυτός που προσπαθεί να φιλοδωρήσει αλλά και αυτός που αποδέχεται το φιλοδώρημα.

Εξιτήριο

Την εξαγωγή σου από το Νοσοκομείο την ορίζει ο γιατρός, μόλις έχεις γίνει καλά και δεν χρειάζεσαι πια νοσηλευτική περίθαλψη. Πριν φύγεις από το Νοσοκομείο, σε παρακαλούμε να δώσεις πίσω στην νοσηλεύτρια όλα τα αντικείμενα που ανήκουν στο Νοσοκομείο και να παραδώσεις τον θάλαμο και τις υπάρχουσες σ' αυτόν εγκαταστάσεις και συσκευές όπως τις παρέλαβες.
Μην ξεχνάς επίσης να παραλάβεις τα αντικείμενα αξίας ή το ποσό χρημάτων που είχες παραδώσει στη διοίκηση.
Η πρόωρη διακοπή της νοσηλείας χωρίς συγκατάθεση του γιατρού έχει σαν συνέπεια ότι ο ασθενής θα πρέπει με γραπτή δήλωση να αναλάβει την πλήρη ευθύνη για τις συνέπειες.
Το εξιτήριο και το βιβλιάριο ασθενείας θα το παραλάβεις από το Γραφείο Κίνησης Ασθενών.