Tο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη, βάσει του άρθρου 60, με τον Ν.4368/2016(ΦΕΚ Α21/21-2-2016), μετονομάστηκε σε “Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας” (ΓΠΔ) και λειτουργεί με την ίδια φιλοσοφία, βασικές αρχές και αρμοδιότητες, με το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη, ενώ υπάγεται απευθείας στον Αντιπρόεδρο του Νοσοκομείου.
Τηλ. :2682361202
email:gyp@1706.syzefxis.gov.gr
Οι δημόσιες υπηρεσίες υγείας έχουν σκοπό την εξασφάλιση του δικαιώματος των πολιτών να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της υγείας τους μέσα από διαδικασίες που εξασφαλίζουν την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Ο καλά ενημερωμένος ασθενής είναι σε θέση να επικοινωνήσει καλύτερα με γιατρούς, νοσηλευτικό, τεχνολογικό και διοικητικό προσωπικό, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αποτελεσματικότερη περίθαλψή του.
Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς (νοσηλευόμενοι και εξωτερικοί), οι συγγενείς και συνοδοί ασθενών, οι επισκέπτες και όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για την άμεση ενημέρωσή τους για θέματα του Νοσοκομείου, να υποβάλουν προτάσεις ή καταγγελίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών υγείας και κυρίως να προστατεύονται κατά την άσκηση του δικαιώματός τους στο βασικό ανθρώπινο αγαθό της υγείας.
Όλες οι δράσεις του Γραφείου στοχεύουν να συμβάλλουν στην διευθέτηση υποθέσεων που απορρέουν από την άσκηση του δικαιώματος του Πολίτη για την υγεία του, αποσκοπώντας στην εξομάλυνση και εξάλειψη, ει δυνατόν, δυσλειτουργιών, που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση του Πολίτη και κατ’ επέκταση και το έργο των εργαζομένων στον Υγειονομικό Τομέα, με απώτερο στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου.
Το Γραφείο είναι αυτοτελές και υπάγεται απευθείας στον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.
Ο καλά ενημερωμένος ασθενής είναι σε θέση να επικοινωνήσει καλύτερα με γιατρούς, νοσηλευτικό, τεχνολογικό και διοικητικό προσωπικό, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αποτελεσματικότερη περίθαλψή του.
Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς (νοσηλευόμενοι και εξωτερικοί), οι συγγενείς και συνοδοί ασθενών, οι επισκέπτες και όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για την άμεση ενημέρωσή τους για θέματα του Νοσοκομείου, να υποβάλουν προτάσεις ή καταγγελίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών υγείας και κυρίως να προστατεύονται κατά την άσκηση του δικαιώματός τους στο βασικό ανθρώπινο αγαθό της υγείας.
Όλες οι δράσεις του Γραφείου στοχεύουν να συμβάλλουν στην διευθέτηση υποθέσεων που απορρέουν από την άσκηση του δικαιώματος του Πολίτη για την υγεία του, αποσκοπώντας στην εξομάλυνση και εξάλειψη, ει δυνατόν, δυσλειτουργιών, που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση του Πολίτη και κατ’ επέκταση και το έργο των εργαζομένων στον Υγειονομικό Τομέα, με απώτερο στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου.
Το Γραφείο είναι αυτοτελές και υπάγεται απευθείας στον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.
Χρήσιμες πληροφορίες για τους πολίτες που επισκέπτονται το Νοσοκομείο:
Το Νοσοκομείο μας εφημερεύει όλο το 24ωρο για την αντιμετώπιση των επειγόντων περιστατικών.
Η προτεραιότητα εξυπηρέτησης των ασθενών στο ΤΕΠ καθορίζεται από την σοβαρότητα του περιστατικού και όχι από την σειρά προσέλευσης.
Τηλέφωνο ΤΕΠ: 2682027596
Τα πρωινά εξωτερικά ιατρεία λειτουργούν με προγραμματισμένα ραντεβού που έχετε ήδη κλείσει τηλεφωνώντας στο 1535.
Ημέρες και ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 07:00 – 15:00
Για ραντεβού τηλεφωνείτε στο 1535. Τηλέφωνο γραμματείας: 2682361384
Ημέρες και ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 07:00 – 15:00
Για ραντεβού τηλεφωνείτε στο 1535. Τηλέφωνο γραμματείας: 2682361384
Ερωτηματολόγια – Παράπονα/Προτάσεις
Καταθέτοντας τα σχόλια σας και συμπληρώνοντας τα ερωτηματολόγια ικανοποίησης των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών, μας βοηθάτε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.
Τα έντυπα ικανοποίησης ασθενών μπορείτε να τα βρείτε:
Μετά την συμπλήρωση του εντύπου το τοποθετείται στο ειδικό κυτίο. Εάν δεν υπάρχει το παραδίδετε στην προϊσταμένη της κλινικής ή στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας.
Για επισημάνσεις, παράπονα και καταγγελίες μπορείτε να απευθύνεστε:
Τα έντυπα ικανοποίησης ασθενών μπορείτε να τα βρείτε:
- Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, που βρίσκεται στην κύρια είσοδο του Νοσοκομείου στο ισόγειο
- Στον χώρο αναμονής των Τακτικών Εξωτερικών ιατρείων
- Στον χώρο αναμονής του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών
- Σε κάθε κλινική του Νοσοκομείου
Μετά την συμπλήρωση του εντύπου το τοποθετείται στο ειδικό κυτίο. Εάν δεν υπάρχει το παραδίδετε στην προϊσταμένη της κλινικής ή στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας.
Για επισημάνσεις, παράπονα και καταγγελίες μπορείτε να απευθύνεστε:
- Στον Προϊστάμενο του εκάστοτε Τμήματος
- Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας
- Στο Γραφείο Διοίκησης του Νοσοκομείου